۱۳۹۲ تیر ۲۵, سه‌شنبه

هر کار می‌کنم، نمی‌توانم فایل‌های پیوست ایمیل‌ام را دانلود کنم! چه کنم؟

فکر کنم همه ما این مشکل را داشته‌ایم، کسی ایمیل مهمی به ما زده و در آن یک سری فایل مهم پیوست کرده، مثلا تعدادی عکس، یا اسناد مربوط به کار، اسکن‌هایی از اوراق مهم، مقاله‌هایی که حتما برای تحقیقتان از آن استفاده کنید.


اما خب، باز شدن جی‌میل بعضی از اوقات چنان که افتد و دانی به سادگی صورت نمی‌گیرد و دانلود کردن پیوست‌ها یا ضمیمه‌ها کاری است بسیار دشوارتر. این طور وقت‌ها آدم کلافه می‌شود.


07-16-2013 07-47-36 PM


درست به همین خاطر است که من بعضی اوقات به جای پیوست مستقیم اسناد در ایمیل‌های خودم، فایل‌ها را جای دیگری آپلود می‌کنم، تا مطمئن باشم، گیرنده مشکلی از لحاظ دانلود نخواهد داشت.


اما با یک ترفند ساده می‌شود، مشکل را تا حد زیادی حل کرد:


کافی است از سایت «ایفت» و این دستورالعمل استفاده کنید.


07-16-2013 07-45-17 PM


بدیهی است که شما باید مشخصات حساب خود را در جی‌میل و دراپ‌باکس برای استفاده از این دستورالعمل داده باشید.


به این ترتیب هر ایمیل دارای پیوستی به شما بیاید، فایل پیوست‌شده‌اش وارد حساب دراپ‌باکس شما می‌شود و بعد شما به راحتی می‌توانید آن فایل را دانود کنید.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر